26 Eylül 2010 Pazar

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Salıntay

İyi günler sevgili iyinet frrmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri.Ben ozanTi nin kardeşi Salıntay :D Geçen iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımda takma adımdan bahsetmemiştim.Bu bir ilk oldu.
 Biliyorum bir önceki yazımda ilk ve son yazım demiş idim. Fakat yazı yazmanın eğlenceli bir iş olduğunu görünce birkaç yazı daha yazmaya karar verdim.
Bu sene üniversite sınavına (eski adıyla ÖSS yeni adıyla YGS ve LYS olan sınav) gireceğim için bilgisayar ile fazla zaman geçiremiyorum.Abime de bu yarışmada pek fazla yardımcı olamadım. O yüzden özür dilerim abicim. Fakat bu son günde birkaç yazıyla da olsa yardım edebilirsem gerçekten çok memnun olurum.Hala bir lise hayatım olduğu için yazıyı kısa tutmak zorundayım.Çünkü birazdan ders başlayacak.Öğle arasında da bir yazı yazmayı planlamaktayım.Siz çok muhterem iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri benden biraz daha fazla zamanınız olduğundan mütevellit yazımı yazdığım zamandan biraz daha uzun bir sürede okuyacağınızı tahmin etmekteyim.
Hepinize iyi okumalar.Kendinize iyi davranın.
Böyle bir veda edince Oya Başar'ın  Olacak O Kadar daki haberlerin sonunda veda ediş şekli geldi aklıma:
"Beni özleyin anacım.." :)
Salıntay :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder