11 Eylül 2010 Cumartesi

Herkes Video Paylaşıyor. Neyimiz Eksik?

Merhabalar, iyinet frmtr trkygclr webmaster seo yarışması blogunun değerli okuyucuları. Bu yazıyı yazmayacaktım ama baktım herkes sitesinde video paylaşıyor sırf video paylaşmak için bu yazıya başladım. Bizim neyimiz eksik değil mi?

Paylaşacağım video sizi güldürecek bir videodur. Muhtemelen izlemişsinizdir ama ben yine de paylaşmak istedim. Videodaki olay ata tecavüz olayıdır. Bir beygirin ata tecavüzüyle SEO'nun elbetteki bir alakası yok ama gülmek de lazım bazen.


Siz videoyu izlemeden önce ben frmseo sitesindeki arkadaşın yazısından bir kısım alıntılamak ve ona bir şey sormak istiyorum:

Acaba boşa mı çabalıyorum diye sorgulamaktan çok artık başkaları gibi etrafa pislik saçmak belkide en gamsız hareket olacaktır. Kafamı rahatlatacak şeylerin başında bu geliyor. Canımı sıkan çok şey var, fakat şimdilik susuyorum ve yarışma için hala çaba sarfediyorum. Dediğim gibi kimsenin mevkisinde gözüm yok. Taraflar konusunda fikirlerim sabittir.
Dostum bu bahsettiğin etrafa pislik saçanlar arasında ben var mıyım? Daha doğrusu biz var mıyız? Eğer varsak lütfen söyle kendimizi affettirmek için ne yapmamız gerekiyorsa yapmaya çalışırız.

Lütfen arkadaşlar yarışmacı arkadaşlardan kırdığımız kişiler varsa yazsınlar bize. Hatamızı telafi etmeyi deneriz. Yazımızın sonuna geldik videoda epeyce güleceğinizi ümid ediyoruz.

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda buluşmak ümidiyle, Allah'a emanet olun sevgili okuyucularımız, küçüklerimizin gözlerinden büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz. Hayır duarlarınızı eksik etmeyin bizden. Bir de sosyal medyada bizden bahsederseniz çok seviniriz. İyi akşamlar diliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder