26 Eylül 2010 Pazar

Maçta Artık Son Dakikalar

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu takipçileri. Bildiğiniz gibi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması dediğimiz maç artık son dakikalarını yaşıyor. Artık hakemin bitiş düdüğünü çalması bekleniyor. Maçta son uzatma dakikalarına girildi. Hakem trgy isimli kişinin düdüğü bekleniyor. Malumunuz efendim bugün yarışmanın son günü, son saatleri. Bu nedenle de böyle bir yarışma yazısı girişi yapmayı uygun gördüm. Efendim böyle bir giriş dolayısıyla kırılmadığınızı ümit ediyorum.

Yarışma son saatlerine girdiği için yazı yazmak, karalama yapmak bayağı bir zorlaştı. Artık ikinciliği tescil ettirsekte evlere dağılsak derdindeyiz. Bir de hacklink meselesi vardı. Bugün gece elenenler bellii olacak. O arkadaşlar adına üzüldüm. Malumunuz hacklink sonradan yasaklanmıştı yarışmada. Umarım birileri bizi eletmek için hacklink falan eklememiştir. Kimsenin yapacağına inanmıyorum ama sonuçta insanoğlu çiğ süt emmiş olur mu olur değil mi sayın takipçiler.

Neyse onu da geçtik. SEO yarışmasında altı ay boyunca sıkı çalıştık. Bugün artık son mücadelemizi veriyoruz. Belki bu yarışmada bir son dakika golü atarız derdindeyiz ama ligi ikinci veya üçüncü bitirmek SEO bilgimize gölge düşürmeyecek. Bolubeyi veya ben mutsuz olmayacağız. Son olarak şu dört yazımıza da bir bakın deriz biz:

Genel seo teknikleri
emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
 
Haydi bir başka yazıda karalayıncaya kadar Allah'a emanet olun sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu takipçileri. Sosyal medyada da bizlerden bahsedin, son gün bile olsa bahsedin be. Belki bir faydasını görürüz. Hadi başbaş...
Yazı notu: Bu yazı 230 kelimeden oluşmaktadır. Google amca bilgine sunulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder