23 Eylül 2010 Perşembe

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda taktik tutuyor

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun takipçileri. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda bolubeyi'ne yeni bir taktik fısıldadım uygulamaya başlayınca geri ikinci sıraya geldik. Hamd olsun Rabbim'e. Yarın birinciyiz inşallah, şaka yapıyorum maalesef misafir isimli kullanıcıyı oradan indirmek bayağı bir zor görünüyor. Zaten inmesinde çok şükür biz yerimizden memnunuz. Bu arada bolubeyi yazısının biride Google amcaya yalaklık gerektiğini söylediğimi söylemiş kardeşim sen nasıl bir adamsın ya? Her konuştuğumuzu buraya yazacak mısın? Valla bak senin tüm her şeyini ifşa ederim burda kabak gibi kalırsın. Adam ol lan :D Şaka yapıyorum diğer arkadaşlar bilmeyebilir ama bolubeyi ile çok samimiyiz. Okuyan olduysa bilecektir, pek çok işimde bolulu hasan usta pardon bolubeyi diyecektim, hep yanımdadır. Çok şeyi beraber paylaşırız. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez yani o derece. Anlaşamadığımız yerler de yok değil hani biz Emre ile beraber bolubeyi yerine daha orjinal isimler düşünüyoruz onun için ama o bize biraz kızıyor öyle derseniz ben de size godoş derim diyor.

Bu arada Google amcaya da şimdi teşekkür etmeden geçmek olmaz. Sonuçta o bizi ikincilik koltuğuna oturttu değil mi? SEO yarışmasında sitemizi önemsemese, sitemizin iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile alakalı iyi sonuçlardan biri olduğunu düşünmese bizi oraya getirmez. Bu şekilde düşündüğü için ona müteşekkiriz. Bir de Türkçe bir sayfa olduğumuzu anlasa da şu gavur icadı birinciliği bize verse daha iyi olur parasal açıdan ama misafiri geçtiğimiz için ben şahsen üzülürüm. Sonuçta adam altı aylık süre boyunca çok emek verdi sanki son anda elinden almış gibi hissederim kendimi. Bu nedenle aslında birinci olmak istemiyorum diyebilirim şahsen. Tabi bolubeyi ile ortak girdiğimiz için yarışmaya onunda görüşleri önemli aslında ama o şu an bunu düşünebilecek halde değil. Çünkü Kurtlar Vadisi Pusu isimli saçma diziyi ( saçma ama imkanım olsa ben de izleyecektim :) izlemekle meşgul. Şimdilik benim  görüşlerimle idare edeceksiniz sayın okuycularımız. Bu arada Emre isimli godamana bazı yerlerde kodaman da denir sataşmadan geçemeyeceğim. Unutma ki Emre bir tarafına giren şemsiye açılmaz kardeşim. Açık bir şekilde girdirmeye çalışırsan da senin için iyi olmayabilir. Biraz argo konuştuğum için dışardan bakanlar terbiyesiz diyerbilirler. Ama terbiyesiz değilim sadece godamana karşı böyleyim. Neden? Çünkü Google amca öyle isityor godamana sataş diyor.

Bir de arap saçı meselesi vaar ki en kötüsü de o. Şimdi efendim SEO yarışması boyunca her şey arap saçına dönmüş. Arap saçı nedir bilir misin abidin? Abidin dino kimdir bilir misin godaman? Bilemez tabi, yaşı ufak daha Google amcası SEO yarışmaları içinde büyüteceğim ben onu o zaman Abidin'i de Dino'yu da Google amcasını da bilecek. Değil mi kodaman?

Yazımı bitireceğim ama içimden gelmiyor valla ne güzel yazı oldu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için değil mi bolubeyi? Öyle değil mi kodaman? Öyle değil mi hikmet? Söyleyin bu da mı gol değil ha? Son olarak yazımı bitirmeden önce Romen Diyojen ile ne alakası var kardeşim yarışmanın? Nerden aklıma soktunuz Sezar'ı mezarı? Saçmalamayın gözünüzü sevem. Tamam yarışma havası içinde SEO ile uğraşırken trkygnclr içindeki hal ve hareketleriniz pek düzgün olmayabilir ama iyice şizofren takılıp da Google amcanın sizi kötü göstermesini sağlamayın. Adamın ashabını bozmayın kafanızı yararım sizin. Bir de topluluk başkanlığı meselesi var ki o iyice karmaşık artık onu da başka bir yazıda anlatayım olur mu Google, olur mu hikmet, olur mu bolubeyi, olur mu godaman? Olar olur bal gibi olur, Google amca gelir sizi bulur. Zaten adamlar gittiler Street View ayağına milletin gizli bilgilerini topladılar. Seneca (kendisi yunan düşünürdür, düşüne düşüne neyi buldu bilmem ama) bu nedenle Google'a soruyor Google sen nesin diye? Ben de aynı soruyu yöneltiyorum Google sen nesin? Google arama motorusun biliyoruz da araba motoru olma ihtimalin hiç mi yok Google? Söyle Google...

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için öylemesine içlemesine dışlamasına yazılmış ve içinde Fatmagül'ün suçu yok, biz onu Bihter sandık dizelerini de barındıran süper ötesi bir yazı oldu. Şahsen ben  çok beğendim. Beğenmeyene kodaman'dan geliyor: "nolur nokta kom tam sana göre!" Aslında bu laf kodamanın değil ama olsun. Bakalım yarışma son 3 gün içersinde nelere şahit olacak Google neler yapacak? Taktikler tutacak mı? SEO bilgileri yeterli gelecek mi? Falan falan filan filan işte sayın okuyucu. Son olarak şu beş yazıya da göz ucuyla bakmazsan Allah seni top etsin e mi? Bak işte lan emek emek SEO yarışması için yazdık. Ne olur baksan canın mı çıkar kotan mı gider? Gitsin lan bir megabayt bile değil lan hepsi. Hadi lan bir bak, sen bakarsan Google da bakar herkes bakar. Hem sen yoksan bir eksiğiz be...

emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
gazili olmak ayrıcalıktır

Hadi bu yazıları oku da beynine kan gitsin. Bunlar en özenle yazılan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazıları. Benim yazmam bu kadar daha da diyecek bir şey yok. Aslında var la bir dakka çiş yapıp geleyim. Hah geldim. Dünya varmış be gardaşım ne biçim bir şey bu? SEO yarışması için çiş tutar olduk. Ben diyorum şizofrenliğe beş kala diye ama adamlar anlamıyorlar. Hadi yeter bu kadar. Bihter veya Fatmagül ablalarımıza da selamlar. En kısa zamanda iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda onlarla görüşmek istiyoruz. Gelsin bekleriz her zaman aynen Google amcamızı beklediğimiz gibi :p

10 yorum:

  1. la hacı facebook'a girilmiyo nasıl iş bu? ultrasörf bile giremiyo. hayır mı gardaşşş?

    YanıtlaSil
  2. kurtlar vadisi bitti hacı ben de seni hemen heveslendirmeyim diye 2. olduğumuzu söylemeyecektim ama görmüşsün. inşallah burada kalıcı oluruz şu 3 günde. bi de şu yazıyı 10 dk sonra ekleseydin iyi olacaktı daha yeni ekledim ben. neyse hayırlısı olsun "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" nda başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. bu linki gördüysen buraya yorum yap :D

    YanıtlaSil
  4. hacı bi de şu linkteki kodları eklesene çevirisini yap sorunu için. ben eklemeye çalıştım hata verdi. belki işe yarar.
    www.google.com/support/forum/p/webmasters/thread?tid=1e96db39c5002ac5&hl=tr

    YanıtlaSil
  5. son yorumunu sil bana sildirtme yararım kafanı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında kan çıkar :D

    YanıtlaSil
  6. lan hacı bu yazıda kaç tane google kelimesi kullandın? amma yalakaymışsın haaa:D

    YanıtlaSil
  7. ayrıca iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda yalaka sensin şıranı akıtırım.

    YanıtlaSil
  8. ayrıca o kodaları daha önce ekledim bi boka yaramıyo ben de msn hizmetini kullanamıyorum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında hayırdır gardaş sansür mü başladı?

    YanıtlaSil
  9. :D meta kodlarını ekledin mi?

    YanıtlaSil
  10. tamam oraya geliyorum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında konuşma bitince sayfayı pingle ama sadece o sayfayı ilk sıraya gelir meraklanma :D

    YanıtlaSil