26 Eylül 2010 Pazar

Webmaster Sıralamasında Değişiklik Yok

İyi akşamlar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması vatandaşları. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sıralamasında hala bir değişiklik yok ama bende biraz değişiklikler oldu, en son iyinet seo yazımı yazdığımdan beri. Örnek olarak ben Mozilla kullanıyor idim fakat mozilla bozuldu. Silip tekrardan kurayım dedim yine olmadı. Kendi kendine donmaya başladı, ben de google chrome''yi kullanmaya başladım. Bu kararı vermemdeki bir diğer etken, iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nda sonlara doğru yaklaşmamızdır. Hani Google'a yalakalık yapmak gerekiyor demiştim ya, bu tarayıcı da Google firmasına ait olduğu için belki kıyak geçer bize dedim:D

Neyse biz webmaster sıralamasına dönelim en iyisi, 3. sıradaki yerimizi hala korumaktayız. Ve her geçen dakika endişe kat sayımız biraz daha artmakta desem de inanmayın, pek fazla heyecan yok aslında. Çünkü üçüncülüğe de razıyız biz, ikinci olacağımıza da net bir şekilde inanıyoruz. Kalan dakikalarda google ne yapar ne eder bilemeyiz. Bu arada ozan ti mesaj atmıştı bana ne oldu diye, unuttum hacı seni niye msn'ye çağırdığımı. Aklıma gelince bir mesaj daha çakarım ben sana. Hacı bu arada iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için backlinklerimiz yavaş yavaş azalıyor, nedeni hakkında bir bilgin var mı acaba? Allah'tan son güne girerken azalmaya başladı..Bu kadar saçmalık yeter, eski yazılarımızdan paylaşarak son verelim bu frmtr trkygnclr yazımıza:
Genel seo teknikleri
emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
Tekrardan iyi akşamlar webmaster'cılar... Bugün belki bir yazı daha yazabilirim, görüşmek üzere bir daha ki webmaster seo yazımda...

1 yorum:

  1. Şu "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" sıralaması bi değişseydi hayırlısıyla...

    YanıtlaSil