27 Eylül 2010 Pazartesi

Son 12 Saate Girdik Bakalım...

Merhabalar sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli takipçileri... iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda diğer sitelere bakıyorum da son gün olmasına rağmen kimse sitesine içerik girişi yapmamış. Acaba pazartesi oluşundan mıdır nedir diye düşünüyorum. Efendim son on iki saate gelinirken biraz öz eleştiri yapmak istiyorum. Neden birinci değiliz de üçüncüyüz onu sorgulamak istiyorum müsaadenizle...

Efendim biz bolubeyi ve ben yani iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na katılma kararı aldığımızda her gün birer yazı yazarız düşüncesi vardı. Ama olmadı. Biz 17. sayfada başladık yarışmaya, canımız sıkkın olduğu için de hiç yazı mazı yazmadık. İlk zamanlar zaten backlink çalışması hak getire. Hiç bir faaliyette bulunmadık. Backlink için faaliyetlere başladık tam işte o sıra çeviriye soktuk kendi kendimizi. Sonrasında çeviriden çıkmak için debelendik durduk. Çıktık çıkarız derken yarışmanın sonu geldi çattı ama biz hala çevirideyiz. Hatırlıyorum da ilk sıradaki yarışma sitesi çeviriye girdiği zaman direk dördüncülğe düşmüştü. Biz çeviriye girdiğimiz halde sürekli ilerlemeye devam ettik. Demekki var bu işte bir keramet... Bir de ilk zamanlar çömezlik vardı. Çevirisini yap sorununu yaşayacağımızı bilmiyorduk bile. Ama olsun öğrendik, nasıl kurtulacağımızı öğrenemesekte nasıl çıkacağımızı öğrendik :)

Yarışmada artık son 11 saate doğru yaklaşılıyor. Bugün geceye kadar 10 makale daha yazar mıyız hacı abi? Bilmem yazarız bilmem yazmayız. Ama yarışmayı keşke ikinci bitirseydik diyorum ben. Neyse yazıyı daha fazla uzatmayayım sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. Bir başka SEO yarışması yazısında görüşmek dileğiyle...

1 yorum:

  1. bu son 1 saat uğur getirsin iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için...

    YanıtlaSil