27 Eylül 2010 Pazartesi

Bitime 16 Saat Kala

Günaydınlar pek sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda heyecan git gide artmakta ve bitime 16 saat kaldı. Koskoca 6 aylık süreç geldi çattı ve 16 saat kaldı. Umarım bu yararlı, öğretici webmaster yarışmasında güzel dakikalar geçirmişsinizdir. Kendi adıma konuşmak gerekirse benim için hem öğretici hem de eğlenceli geçti. Her ne kadar 6 ay geçse de hala webmaster seo hakkında bilmediğim şeyler olduğunu söyleyebilirim. Bu seo yöntemleri öğren öğren bitmiyor, ama 6 ay öncesi ile bugünü de kıyasladığımız zaman bilgi seviyesi arasında dağlar kadar fark var. Artık herkes son taktiklerini uyguluyor bitime 16 saat kala. Biz sadece yazı ekleyeceğiz bu kısa zaman içerisinde. 26 Eylüle ait 22 kayıtlı yazı görünüyor şu anda. Anlaşılan ben yatağımda rüyalar görürken ozanti boş durmamış ve bol bol makale eklemiş. Henüz okula gitmedim çünkü bu kadar yazı yayımlandığını görünce mahcup duruma düşmemek için bir yazı yazayım sonra giderim diye düşündüm. Okulda yani ayrıcalıkları olan Gazi'de ders kayıt işleriyle uğraşmam gerekiyor.

Google'a da buradan selamlar yolluyorum, 12 yaşına basmış. Şimdi bu google gavur olduğu için anlamaz dilimizden bu yüzden; "Happy birthday Google" diyorum. Bunun hatırına bizi 2. yaparsın artık. Ben aslında google'ın büyüğü sayılırım, çünkü ben 20 yaşındayım Google ise 12 yaşında. Hadi sözümü dinle bakayım:D Neyse her zaman ki gibi konu dışına çıktım, kusura bakmayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. Webmaster seo için bitime 16 saat kala heyecan dolayısıyla ufak tefek saçmalamalar olabiliyor. Hoş görmek lazım bu durumları. Ben makalemi burada sonlandırıyorum. Bu yazımda da nostalji yapmak istiyorum:
gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Fark ettiyseniz sondaki linkin rengi diğerlerine göre biraz farklı oldu niye oldu ben de anlamadım,düzeltmeye çalışıyorum olmuyor. Neyse 16 saat kala uğraşmaya değmez. Hadi görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder