21 Eylül 2010 Salı

İyinet Frmtr'de Dalgalanmalar

Gününüz aydın olsun sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. Benim günümün pek aydın olduğu söylenemez. Sıralamaları görmüşsünüzdür her halde. Maalesef 3. sıraya düşüş yapmış webmaster yarışması sitemiz. Bu google'ın sağı solu belli olmuyor, her an her şey değişebiliyor. Dün bir yazı ekledim 2. sıradaydık, yattım kalktım 3. sıradayız. Bu nasıl iş anlamadım. Backlink konusunda her hangi bir sıkıntımız yok, makale konusunda aynı şekilde her hangi bir sıkıntımız yok, ama gel gör ki bu şekilde ani düşüşler yaşıyoruz. Dalgalanma bir başlıyor 1. site hariç her iyinet seo siteleri yerinden oynuyor. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması son günlere yaklaştıkça heyecanlı olmaya başladı. Sürekli kontrol linkine tıklıyorum belki bir değişiklik vardır diye. Az önce de belki yükselmişizdir diye tıkladım ama sıralamada düştüğümüzü gördüm, hayal kırıklığına uğradım. Artık bütün trkygnclr webmaster yarışması yarışmacıları olarak tüm bu olanlara hazırlıklı olmalıyız. Son gün son saat bile dalgalanma sonucu her şey değişebilir. Belki de 1. siteyi son saatte yerinden edeceğiz. Belki de biz dalgalanmalar sonucu yerimizden olacağız. Hayırlısı artık diyorum, bu yarışmayı kim nerede bitirmeyi hak ediyorsa orada bitirsin. Şöyle bir gerçek var ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nı kim nerede bitirirse bitirsin hepimize çok şey kattı bu yarışma. Seo hakkında bazen internetten bazen birbirimizden çok şey öğrendik. Yarışma başlayalı yaklaşık 6 ay oldu ve hala bir şeyler öğrenmekteyim. Bütün frmtr webmaster yarışmacıları için en büyük faydası bu oldu sanırım. Neyse burada bitirelim iyinet yazımızı. Şu yazım da birazdan indeks alır ve belki eski yerimize döneriz. Haydi görüşmek üzere esen kalın....

2 yorum:

  1. sertab erenerde esinlendim...:D

    YanıtlaSil
  2. çok renkli ve bir o kadar da renga renk bir yazı olmuş webmaster seo için..

    YanıtlaSil