17 Eylül 2010 Cuma

Hayatımın Anlamı

Teknolojiyi takip eden bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severlere selam ve sevgiler yollayarak bu gün ki seo yazıma başlıyorum. Fakat webmaster’cılar son yazım olan genel seo teknikleri adlı yazım kadar uzun bir yazı beklemesinler. Bir daha da bu kadar uzun bir yazı yazacağımı beklemiyorum, yanılmıyorsam 1400 kelime üstü bir yazıydı. Neyse onları bir kenara bırakıp bu gün ki konumuza gelelim. Geçen sene bu günlerde aldığım samsung R522 markalı laptop’umdan bahsedeyim biraz. Öncelikle laptop’umun adı “karakız”. Benim her şeyim diyebilirim, hayatımın anlamı, ekmek param, olmazsa olmazım, hayatımın anlamı… Bu marka laptop almayan herkese tavsiye ederim. Gerçi 1 sene içinde daha yüksek özellikte dizüstü bilgisayarlar çıktı ama olsun. Özelliklerine gelince intel core 2 duo 2.0 ghz işlemci, 320 GB harddisk, 4 GB Ram, 1 GB ekran kartı… Daha fazla ayrıntıya girmeye gerek yok sanırım. Benim gibi bilgisayarınıza özen gösterirseniz hiçbir sorun yaşamazsınız. Her gün advenced system care ile bakımını yapıyorum ve her gün siliyorum mikro fiber bezle. Tabi virüs taramalarını da belli aralıklarla yapıyorum. Emin benim gibi bilgisayarıyla ilişkide olduğunu düşünen birçok iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuru vardır. İlişki dedim de benim karakızın facebook’da hesabı bile var. Ve ben onunla ilişki içerisindeyim :D Webmaster seo yazılarımı da karakız ile yazıyorum. İyinet frmtr aracılığı ile herkese sesleniyorum; bilgisayarınıza sahip çıkın bakımını yapın, ona özen gösterin… Tavsiye edeceğim bir şey daha var; bilgisayarınızı çok seviyorsanız ve eskidiyse, özellikleri yetersiz kalıyorsa parçalarını değiştirebilir ve format atabilirsiniz. “karakız” dilinde format atmak gusül abdesti anlamına geliyor. Mikro fiber bezle yaptığım temizlik ise normal abdest anlamına geliyor. Hatta ramazan günleri oruç vakti bilgisayarı açmayarak elektrik yememesini sağlıyorum desem de inanmayın :D Karakız’ın içerisinde yok yok; birçok eğitim videoları, çeşitli programlar, ders notları, filmler, genel kültür bilgileri vb. şeyler içeriyor.Bilgisayar çalınıp gitse ben bittim demektir. Neyse işte benim hayatımın anlamı bu “karakız”. Karakız ve Bolubeyi olarak bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması holiganlarına mutlu bir hayat diliyoruz. Bir daha ki iyinet yazımda görüşmek üzere…

 SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
Emre kılınç
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

2 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları önünde karakız'ıma sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  2. İyinet frmtr aracılığı ile bütün "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" severlerin laptoplarına özen göstermelerini öneriyorum :D

    YanıtlaSil