16 Eylül 2010 Perşembe

Aptal Değiliz Biz, Bilgisayar Mühendisiyiz!

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli okuyucuları. Hepinizi tek tek saygı ve sevgiyle selamlıyorum. Bu aralar malumunuz ODTÜ'deyiz. Şu ve bu yazılarımızı okuduysanız haberiniz vardır. Okumadıysanız ODTÜ denen bu dağ başında ne işimiz olduğunu merak ediyor olabilirsiniz. Sebebi şu efendim; UPEM (Ulusal Programlama Yarışması) 2010 etkinliği çerçevesinde yarışmacı olark bulunuyoruz burada. Ve yurtta kalıyoruz bolubeyi, ben ve Emre 3'ümüz beraberiz. Size bu yazımda yurtta yaşadığımız yemek probleminden bahsedeceğim.

Yurtta kalan arkadaşlar kesinlikle durumu anlayacaklardır. Efendim ODTÜ dağ başı bir yer olduğundan dışarıda (dışarı dediysek ODTÜ çarşıdan bahsettik, ODTÜ'nün dışına çıkmak 45 dakikamızı alıyor.) yemek biraz tuzluya maloluyor. Dolayısıyla biz de kendi çözümlerimizi ürettik. Ürettik dediğime bakmayın birazdan okuyacağınız satırlar oha olur mu öyle şey demenize sebep olabilir ama olmayadabilir. Efendim ilk gün dışarıda yedik sürekli baktık ki para dayanmayacak. Hemen kafalar çalışmaya başladı, sonuçta aptal değiliz biz, bilgisayar mühendisiyiz(Ajdar abimize saygılar, bu terimi dilimize kattığı için). Maliyet düşürmek için neler yaparız sorusunu sorduk kendimize ve aldığımız cevap marketten bir şeyler alıp yurtta yemek oldu. Market dediysek yanlış anlamayın ŞOK var sadece burda. Tabi başka marketler varsa da biz yerini bilmiyoruz, ayrıca öğrensek bile bulabileceğimiz şüpheli. Neyse girdik markete bir şeyler aldık. Diğer şeyler hep pişirmeye dayalı olduğundan ve biz tencere tava vb. pişirme araçlarına sahip olmadığımızdan alabildiklerimiz sadece kahvaltılıktan ibaretti. Ertesi gün sabah kahvaltıda kahvaltılıkları yedik. Aynı gün öğlen yemeğinde yine kahvaltılıkları yedik. Akşam yemeğinde bir farklılık yapıp yine kahvaltılıkları yedik! Bir sonraki gün yine aynı şekilde. Muhtemelen yarın da aynı şekilde olacak. Hatta yarından sonra da aynı olacak. Sonuçta biz aptal değiliz, bilgisayar mühendisiyiz.

Şimdi biraz farklılık yapmaya çalışıyoruz ve içecek değiştiriyoruz. Bakalım önümüzdeki günler ne getirecek bize... İçimden zeytin peynir ağacı çıkmasından endişeleniyorum. Bu arada sadece kahvaltı yapmaktan mıdır bilemiyorum, zekasal ve yapısal değişiklikler başladı. Ne gibi diye sormayın anlatmaya niyetim yok. Ama bu değişiklikleri bolubeyi ve Emre ODTÜ'nün havasına suyuna ve günde 5-6 kez aynı yolu gidip gelmeye bağlıyorlar. Ben kahvaltılıklardan olabileceğini de düşünüyorum.

Sevgili okuyucularımızdan bizim bu sorunumuza bir çözüm önerisi olan varsa ne olur yazsın. İçimiz dışımız kahvaltı oldu. Hatta büyük abdeste çıktığımda bakıyorum acaba peynir zeytin mi çıktı diye. Sonuçta sürekli, sindirim organlarıma aynı şeyler gelince vücudun bir parçası zannedilip aynen çıkarılabilir. Ne saçmalıyon lan demeyin sakın! Sonuçta biz aptal değiliz, bilgisayar mühendisiyiz :D

Sevgili okuyucularımız bu yazıyı hangi kafayla yazdığımız merak edebilirler, gülme krizi içerisindeyim şu anda. Sinirlerimiz bozuldu sebepsiz yere gülüyoruz. Resmen dağın başında zorla kampa alınmış gibiyiz. Umarım bu SEO yarışmasından bölüm başkan yardımcımızın haberi yoktur. Eğer varsa ve burayı okursa sıçtığımızın resmidir diyorum ve yazımı burada bitiriyorum. Aşağıda süper ötesi harikalıkta 5 yazımızı bulacaksınız, haydi Allah'a emanet olun... Son olarak Aptal Değiliz Biz, Bilgisayar Mühendisiyiz!

 SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
Emre kılınç
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

1 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" yarışmacıları olarak ajdara göndermemizi yaptık:D

    YanıtlaSil