18 Eylül 2010 Cumartesi

Seo'da Adım Adım Birinciliğe

Günaydınlar bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına… Ben bu yazıyı sabah yazıyorum ama ne zaman eklerim belli olmaz. Yani günaydın kelimesini görünce şaşırmayın. Bildiğiniz üzere bir süredir 2.’liğe demir attık ve çok şükür düşüş yaşamadık. Her iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacılarının istediği gibi biz de birinciliği istiyoruz ve bunun için de büyük çaba gösteriyoruz.  Bizim en büyük sorunumuz sizlerinde bildiği gibi çevirisini yap sorunu. Yapmadığımız şey kalmadı. Google map’ten siteyi tanıttık, gerekli yerlere kodlarımızı ekledik, Türkçe sitelere backlink vermeye özen gösterdik ama hala çevirisini yap sorununa takılıp kaldık. Umarım yarışma bitmeden bir ana önce hallolur bu sorun. Zaten bu sorunu da atlattık mı birinciyiz diyebilirim. Çünkü yazılarımız diğer sitelere göre uzun ve kaliteli, içeriğimiz geniş, seo teknikleri ile ilgili birçok yazımız var, backlink sayımız fazla ve kaliteli backlinkler. Daha ne olsun.. Bunlara rağmen google güncellemeleri sıklaştırdığı için yarışmanın son günü sıralamada düşüş yaşarız diye de korkmuyoruz değiliz. Eminim 1. Site dahil bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacıları bundan korkuyordur. Düşünsenize aylardır birincilik koyluğundasınız ve yarışmanın bitimine saatler kala ikinciliğe düşüyor. Bizim için iyi olur ama onların halini düşünemiyorum. Şaka maka koskoca 6 aylık yarışmada son 9 güne gelmiş bulunuyoruz. Bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacılarına ve okurlarına hayırlı uğurlu olur umarım. Ben kendi adıma çok şey öğrendim ve öğrenmeye de devam ediyorum. Bu yazım çok kısa oldu ama artık ilham gelmiyor, yazacak konu bulamıyorum. Görüşmek üzere, Allah’a emanet olun…

1 yorum:

  1. ne birinciliği yaa 3.yüz şimdi hele bi şu "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"'nda 2. olalım da..

    YanıtlaSil