27 Eylül 2010 Pazartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda ŞOK Gelişme!

Merhabalar sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda şok gelişme diye başlık attığıma bakmayın aslında bir şey olduğu yok. Sadece başlık çarpıcı olsun istedim o kadar.
Benim yazacak pek bir şeyim kalmadı aslında. Makale depomda boşalmış durumda. Bolubeyi de biraz bekle deyince sabah ben de bekledim. Yazacak şeyler iyice silindi. Bakalım şimdi şu an şuracıkta ne çıkarabileceğim yazı olarak. Bu yazımda ne çıkarabilirim bilmiyorum ama bir şeyi biliyorum. Bu yazımda hiç bir yere link çıkışı vermeyeceğimden emin olabilirsiniz.
Link çıkışı vermeyeceğim derken? Efendim link çıkışı dediğim şey başka bir sayfa falan değil hani benzer yazılar gibi bir düşünceyle diğer yazılarımızı da paylaşıyoruz ya. İşte onlar da dahil olmak üzere iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımda hiç bir yere link vermeyeceğim. Google zaten diğer sayfalara girmiyor. Niye bir de okumasını zorlaştırayım. Bu arada Canonical etiketi faydasını vermeye başladı. Nasıl eklemediğime şaşıyorum hala.
Neyse uzun lafın kısası bu yazı burada biter arkadaş. Bir başka iyinet frmtr trkyngclr webmaster seo yarışması yazısında kuru sıkı yazı sallamak ve Google amcamı siteye davct etmek üzere buluşmak için sizleri de beklerim pek değerli takipçiler... Bu arada yarışma sitesini de anlık ileti hizmeti gibi kullanmak güzel oluyor. Hadi görüşürüz...

2 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için gerçekten şok gelişme oldu

    YanıtlaSil
  2. nasip işi kardeşlik boşver. senin planın çokmuş ama sen ondan çok üzüldün :(

    YanıtlaSil