22 Eylül 2010 Çarşamba

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Son Viraj

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyuclarına merhabalar... Efendim bugün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın sondan 5. günündeyiz ve sıralamalar artık anlık değişiyor. Google amcamın getirdiği en güzel uygulama bu ama insanı kalpten götürebilir bu yarışma esnasında ani sıralama değişiklikleri... Az önce Turkcell Vınn modemim ile( yeni aldım, iyi günlerde kullanayım inşallah amin) internette sohbet programı üzerinden annemle konuşuyordum. Hanım sultan kaçıncısınız diye sordu ben de dört dedim tabi. O en son sorduğunda ikinclik koltuğunda idik. Vallaha mı dedi, ben de yanlış olmasın diye bir bakayım deim bir de ne göreyim üçüncülük koltuğuna geri oturmuşuz. Darısı ikincilik hatta birincilik koltuğunun başına. Ama çok fazla böbürlenmemek lazım, hatta hiç böbürlenmemek lazım. Bakınız: bolubeyinin SEO'da Adım Adım birinciliğe isimli yazısı... Allah işte böyle adamın burnunu sürter. Ama yine de Firavun'un bile dualarını kabul eden Rabbim bizim dualarımızı da kabul etsin inaşallah ve birinci bitirelim yarışmayı :) Belki SEO konusunda uzmanlaşırız. Çünkü bolubeyi de ben de kariyer planlamamızı bu sene yapacağız. Bu yarışma sonucu hayatımıza etki edebilir. Bu nedenle de biraz birinci olmayı istiyoruz. İşin çok da para kısmında değiliz. Para tabiki önemli hele de Türkiye şartlarında okuyan öğrenciler için ama uzun vadeli bakmak lazım bir de değil mi?

Biraz daha SEO ile ilgili yazmak istiyorum bir kaç satır da olsa... Ne de olsa şevkim geri gelmiş hazır. Azcık yazayım iki üç satır değil mi?

Google Caffein algoritmasına takmış durumdayım ben. Nasıl işlediğini çözebilen çok az insan var ve ben bu insanların arasında olmadığım için biraz rahatsızım. Bu algoritmayı çözenlerin de paylaşacaklarını sanmıyorum. Farkettiyseniz biz de bazı teknikler bulduk. Özellikle ingilizce makaleler yardımıyla. Bir kısmınız sitemize uyguladık bir kısmı Siyah şapka SEO uygulaması olduğu için yapmadık. Ama şu var asla gizli kalması gereken hiç bir taktiği burada vermedik. Bazen bazı şeyleri çok detay verdik ama yine de gizli sırları açığa dökmedik. Aynı şekilde tüm yarışma siteleri yaptı. Mantıklı olanı da budur. Öte yandan bir de çevirisini yap sorunu nasıl düzeltilir onu bulamadık. Aslında anlatılan bir kaç yöntem var ama işe yaramıyor ki kardeşim. Google amcanın buna kısa zamanda bir çözüm bulması lazım. İçinde sadece 1 tane Türkçe geri kalanı ingilizce yazı olan bir sitemi de Türkçe görüyor. Hayretler içerisindeyim. Nasıl olduğunu anlayamıyorum. Bakalım son güne kadar umutlar bitmez. Yarışmada biz hala umudumuzu koruyoruz.

Neyse konuyu daha fazla uzatmadan ve dağıtmadan burada bitirmedimiz gerektiğine inanıyorum. Haydi şu beş yazı klasiğini de ekleyelim:

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda buluşmak ümidiyle, Allah'a emanet olun sevgili okuyucularımız, küçüklerimizin gözlerinden büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz. Hayır duarlarınızı eksik etmeyin bizden. Bir de sosyal medyada bizden bahsederseniz çok seviniriz. İyi  akşamlar sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun değerli takipçileri...

3 yorum:

  1. Seninle sürekli yer değiştiriyoruz. :) psikolojim bozuldu 10 dakika sen 10 dakika ben 3. lükteyiz.Allah c.c hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. evet kardeşim aynen öyle. kalpten gideceğiz. Allah hakkımızda hayırlısını versin. Bir de yeri gelmişken şunu söyleyeyim, diğer arkadaşlar bir sürü polemiğe girdiler, fırtınalar kopardılar. Biz de ilk beşte olmamıza rağmen iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında hiç böyle şeylerimiz olmadı çok şükür. Bu nedenle de bizim aslında seninle beraber ilk iki sırayı hak ettiğimize inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. çok iyi de oldu çok güzel iyi oldu tamam mı?

    YanıtlaSil