25 Eylül 2010 Cumartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması son günler

Selamın aleyküm iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. Yeni bir iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımızda tekrar beraberiz. Artık son günlere gelmiş bulunuyoruz. Yarışma ya yarın gece bitiyor ya da sonraki gece bitiyor. Az önce iyinet foruma mesaj yazdım ve ne zaman biteceğini sordum. Umarım kısa zaman içerisinde cevap gelir. Biz de iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için ona göre bir taktik, strateji belirleriz. Bu son günlere geldikçe webmaster yarışmasının da heyecanı artmakta ve bir tarafımızdan terler akıtmakta ayıptır söylemesi.

Ben şu geçtiğimiz bir kaç saat içerisinde 2. sıraya tekrar yükseliriz diye düşünüyordum ama beklediğim olmadı ve hala 3. sıradayız. Ben şahsen buna da şükür diyorum. Çünkü yarışma başladığında uzun süre 17. sayfalardaydık. Bunu da göz önüne aldığımızda büyük başarı gösterdiğimizi düşünüyorum. Eminim ki bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması bütün yarışmacılara çok şey kattı. Seo teknikleri, yöntemlerin yanı sıra sabır göstermeyi, azmi de fazlasıyla öğretti. 6 aylık bu süreç geldi çattı ve son güne girmiş bulunmaktayız. Hani derler ya sayılı gün çabuk geçer diye, hakikaten de öyle oldu ve zaman geldi.  

Google çok sık güncelleme yapıyor, sitenin birisinde şu yazıyı okudum: "güncelleme olursa eminim ilk 3'girerim". Bunu yazan sitenin yazarı 6. ya da 7. sırada. Her halde güncellemelerin ne kadar sıklıkla yapıldığından haberi yok. Google yarım saatten az bir sürede bu güncellemeleri yapıyor. Biz kendimizi örnek verecek olursak, günde 2 kere yer değiştiriyoruz. Bu da iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması heyecanını oldukça artırmakta. Bu gecelik bu kadar yeter diyelim ve nostalji yazılarımızı paylaşalım:
emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı Haydi hayırlı geceler, hayırlı rüyalar... Yatmadan önce bize dua etmeyi unutmayınız sevgili  iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri....

1 yorum:

  1. Şu son günler umarım bütün "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" camiası için hayırlı olur...

    YanıtlaSil