18 Eylül 2010 Cumartesi

Gazi'li Olmak Ayrıcalıktır!!!

Sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri yine maalesef sizleri ODTÜ’den selamlıyorum. Burada kaldığım süreçte kendi okulumun kıymetini anlıyorum. Bu ODTÜ’yü hala çözemedim, çok büyük. Zaman zaman kaybolma problemi yaşıyoruz:D Bizim okulda daha doğrusu fakültede en uzun mesafe yürüyerek 5 dakika. Yaklaşık 3 bin civarı öğrenci var yanılmıyorsam, burada ise 50 binden fazla her halde. Gerçi Gazi Üniversitesi'nde (mühendislik fakültesinde) fazla sosyal faaliyet alanı yok ama olsun, bilardo, masa tenisi ve kendi aramızda düzenlediğimiz halı saha turnuvaları yetiyor da artıyor bile. Hani birkaç sene önce Regal’in reklamı vardı ya “aklımı seveyim aklımı” diye; ben de “okulumu seveyim okulumu” diyorum. Burada girdiğimiz derslerden de pek bişey anlamadık zaten, yarı İngilizce yarı Türkçe. Biz de full Türkçe oluyor. Tam burada yazımı yarıda bırakmıştım saatler sonra devam ediyorum. UPEM yarışmasındaydık ve kaçıncı olduğumuzu da bilmiyoruz çünkü yarıda bırakıp çıktık yarışmayı. Başlarda 1 soruyu çözmüştük fakat doğru olduğu halde kabul edilmedi, bizim de hevesimizi kırdılar, sağlık olsun… İleride bizim okulumuzda yani güzel Gazi’de olursa bu yarışmada başarılı olacağımızı umuyorum. Artık UPEM2011, UPEM2012, UPEM2013’te mi olur bilemem. Daha sonraki tarihlerde olsa bile biz olmayacağız(alttan dersimiz olup da sınıfta kalmazsak:D). Neyse Gazi’li olmanın ayrıcalıklarına devam edelim. Bu sene Gazi’ye kayıt olurken arka bahçesi şantiye alanıydı. Bahçesi bile yokken düzenlemeler yapıldı ve ufak da olsa yeşillikli güzel bir bahçeye dönüştü. Hatta o bahçede yaz şenlikleri yapıldı. Tabi ben Gazi’nin çevresinden bahsederken mühendislik fakültesinden bahsediyorum. Yoksa ana kampüs gayet güzel ve bol yeşillikli. Sanırım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler Gazi’li olmanın ayrıcalığını anlamışlardır. Ve üniversite sınavında bundan sonra tercih yapacak webmaster yarışması okurlarına şiddetle tavsiye ederim. Bu gün ki yazımızın da sonuna geldik. Bir daha ki iyinet trkygnclr webmaster yazımda görüşmek üzere… Ha bu arada en çok okunan ve beğenilen yazılarımızdan birkaç tanesinin linkini vereyim buraya, okuyup nostalji yaparsınız:
Emre Kılınç
Mengen Çırdak Köyü
Mengen Çırdak Köyünde Korkutma Sanatı

2 yorum:

  1. kesinlikle gazili olmak ayrıcalıktır... iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına tavsiye ederim. tabi üniversiteye hazırlananlar için.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ayrıcalıklar var. şu yarışma da bitseydi hayırlısıyla...

    YanıtlaSil