17 Eylül 2010 Cuma

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Son 10 Gün

Merhabalar sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli ve muhterem takipçileri ve rastgele bu sayfaya gelmiş internet yolcuları… Malumunuz sitemiz genel anlamda bir yarışma sitesi. Her ne kadar arada farklı konulara girsek de bir yarışma sitesi burası ve bu yarışmada an itibariyle 2. Sırada bulunuyoruz. Son 10 gün kala yarışmayı düzenleyen webmaster sitesi olan iyinet forum’da pek çok tartışma ve hakaretleşme başladı. Bu durum gerçekten bizi üzüyor. Kimisi hacklink olayları yüzünden tartışıyor. Kimisi durduk yere tartışma yaratıyor ya da havadaki buluttan nem kapıyor. Bu durum beni gerçekten üzüyor. Ben istiyorum ki haksızlık olmasın. Kimse kimseye darılmasın aksine dostluklar oluşsun, insanlar birbirleriyle öğrendiklerini paylaşsınlar. Biz de bu doğrultuda öğrendiğimiz bilgileri burada yayınlıyoruz. Diğer yarışma sitelerinde de durum böyle olsun istiyorum ama insanlar bloglarında birbirlerine cevap yazıyorlar gördüğüm kadarıyla. Bu durum beni üzüyor.

Bir de hacklink meselesi var. Kim hacklink yapıyor, kim yapmıyor bilmiyorum. Hacklink nedir tam olarak da bildiğimiz söylenemez sadece tahminlerimiz var. Bu nedenle trgy(iyinet forumun sahibidir kendisi) kullanıcı ismine sahip arkadaşa mesaj attım özelden ama cevap yazmadı. Hacklink olaylarına karışan 2-3 site olduğu söyleniyor. Bu sitelerin arasında bizim sitemizin olup olmadığını öğrenmek için mesaj atmıştım trgy arkadaşımıza. Cevap yazmaması da açıkçası beni tedirgin ediyor. Bilmediğimiz bir şeyden dolayı elenmek istemiyoruz. Başka birisi bizim sitemizi elemek için yapmış olamaz diye düşünüyorum. Bunun bir sebebi de kimsenin vebalini almak istemiyor oluşumdur.

Kısaca hacklink hakkında bildiklerimi ve tahmin ettiklerimi de anlatayım da yazımdan anlayan anlar zaten bu işi bilip bilmediğimizi. Efendim şimdi işin içinde bir defa hack işi var onu biliyoruz. Sayfaya hack yoluyla eklenen bağlantılara verilen isim sanırım bu hacklink ismi. Sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun takipçilerinden eğer gerçekten bu işten anlayan varsa sitemizi inceleyip bize geri dönüşte bulunurlarsa seviniriz. Çünkü yarım yamalak sadece tahmin ediyoruz. Gerçekten çok müteşekkir olacağız, bize yardımcı olacak arkadaşlara.

Yazımı bitirmeden önce son bir çağrı yapacağım buradan. Biliyorum ki, diğer yarışmacı dostlarım bizi takip ediyorlar ve yaptığımız hareketleri inceliyorlar. Biz de aynısını onlar için yapıyoruz ve mantıklı olan da budur. Takip edin yöntemlerini keşfedin, onları uygulayın çünkü rakibinizi geçmek için önce tanımak zorundasınız. Ama… Ama birbirinizi kırmayın. Çünkü yarışmadan iki gün sonra backlink almak isteyeceksiniz. Kimin sitesine gideceksiniz? Burada yarışan arkadaşların sitesine gideceksiniz. Adam size link satmadığında kaybedeceklerinizi düşünün ya da sitenizden link satmaya çalıştığınızda olacakları… Yarışmada yaşanan kırgınlıklar küskünlükler yarışmadan sonra bitmeyecektir. Bu nedenle hakaret etmeden önce 5 kez düşünün. Gerçekten bu adam bu hakaretlere layık bir adam mı sorusunu sorun kendinize aldığınız cevap her seferinde aynıysa, bu sefer ben bu hakaretleri edebilecek bir insan mıyım sorusunu sorun kendinize… Cevabınız değişmiyorsa bir la havle çekin aynı adımları izleyin. Her şey aynıysa o zaman yapacak bir şey yok demektir. Son karar size kalmıştır.
Buraya kadar sıkılmadan okuyan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum. Son olarak fevkaladenin fevkinde 5 yazımızı da paylaşarak huzurlarınızdan ayrılmak istiyorum.

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
Emre kılınç
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda görüşünceye kadar Allah’a emanet olun ve sosyal medyada, sitelerinizde, bloglarınızda bizim sitemizden ve yarışmadan bahsetmeyi unutmayın. Çünkü biz sizi seviyoruz ve sizin için yararlı olabilecek makaleler yazmaya çalışıyoruz blogumuzda. Bu nedenle de sizin de bizi seveceğinizi umut ediyoruz sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli takipçileri. Başka bir yazıda buluşmak ümidiyle…

1 yorum:

  1. 5-6 gün kaldı bee. 3.yüz "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"'nda

    YanıtlaSil