20 Eylül 2010 Pazartesi

Sosyal Paylaşım Sitelerinde Zaman Geçirmek

Sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler, hepinize hayırlı mutlu geceler dileyerek webmaster yarışması yazıma tekrardan başlıyorum. Günümüzde hastalık haline gelmiş sosyal paylaşım sitelerinden bahsetmek istedim. Hastalık derken dünyada bir çok kişi zamanının büyük bir bölümünü bu sitelerde boşca geçiriyor. Ben de kendimi dahil edebilirim aslında. Çünkü başına oturdum mu kolay kolay kalkamıyourum. Bu sitelerden en gözde olanı frmtr trkygnclr okurlarının da tahmin ettiği gibi facebook sitesi. İlk başlarda yanılmıyorsam sadece arkadaşlık kurup, yorumlar, yazılar paylaşılıyordu. Daha sonraları bunlara video, resim, oyunlar ve bir çok farklı farklı uygulamalar konulmaya başlandı. Tabi bu da insanları o sitelere bağımlı hale getirdi. Boş zaman geçirmenin yanı sıra faydalı yanları da yok değil. Mesela arkadaşların hakkında iyi ya da kötü bilgi sahibi oluyorsunuz. Haber uygulamaları sayesinde dünyadan haberiniz oluyor. Arkadaşlarınızın doğum günlerini kaçırmıyorsunuz(tabi her gün o siteleri ziyaret ediyorsanız). Kaç tane gözde olan sosyal paylaşım sitesi var bilmiyorum ama ben sadece bir tanesinde vakit geçiriyorum. O da yetiyor da artıyor bile. Bazen batak oyunu bazen her gün bir yeni apaçi resimleri vb. Herkes çok sosyal şeyler paylaşıyor bu sosyal paylaşım sitelerinde, biz de farkında olmadan sosyalleşiyoruz her halde:D Az önce saçmaladığımı biliyorum, ama seo açısından daha iyi oluyor uzun yazı yani makale yazmak. O yüzden ben de makaleyi uzatabildiğim kadarıyla uzatıyorum. Aslında makalelerde içerikten de uzaklaşmamak gerekiyor. Başlık, yazı ve etiketlemeler aynı doğrultuda olmalıdır. Bu yüzden gerekmediği yerde olsa bile ben sosyal paylaşım sitelerinde zaman geçirmek söz öbeğini yazmaya çalışıyorum şimdi yaptığım gibi. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu okurları beni maruz görürler umarım. Ne de olsa şunun şurasında 6-7 gün kaldı. Sosyal paylaşım sitelerinde fazla vakit geçirmek de istemiyorum zaten. Orada boş boş zaman geçireceğime gelirim burada webmaster seo yarışması blogunda makale yazarım daha iyi öyle değil mi? Neyse bu kadar saçmalık yeter bitirelim artık yarışma sitemizdeki yazımızı. Haydi iyi geceler...

2 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" ekibi olarak bu tür sitelerle aramızda mesafe bulundurmalıyız.

    YanıtlaSil
  2. yedin ömrümü facebook. sevgili "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" takipçileri uzak durun bu sitelerden mümkün olduğunca

    YanıtlaSil