26 Eylül 2010 Pazar

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda ÖSS

Sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda yine ben : ozanTi nin kardeşi Salıntay :D Gerçi bu sene pek fazla duymayacaksınız bu ismi ama olsun genede aklınızın bir köşesinde bulunsun.Belki ilerde işinize yarayabilirim :)
Vay arkadaş ya devletin okulunda elektrikler kesiliyor var mı böyle bir şey?
Neyse ben kendi işime döneyim.Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi öğle arasına girdim ve ben siz değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri için yeni bir yazı yazmaya başladım bile.Pek ne yazacağım hakkında bir karar vermiş değilim ama aklıma gelen her şeyi yazacağım.
Mesela okuldaki Analitik Geometri hocamdan birkaç söz paylaşabilirim sizler ile. Duymak istemeyebilirsiniz ama içimi dökmem gerekiyor.Size denk geldiği için özür dilerim baştan.
Söz 1-) Sınıfta bir tane düşünebilen var. O da benim.Siz düşünemezsiniz.Sizin yerinize de ben düşünürüm.Siz düşünmeyin.
Söz 2-) Benim sınıfımda kızlar nöbetçi olmaz (sanki bizim sınıfta nöbetçi olurmuş gibi) sadece erkekler nöbetçi olacak. Azcık centilmen olun utanmaz herifler.
Söylediği diğer sözlerin içerisinde argo kelimeler bulunduğu için sizlerle paylaşamıyorum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları.
Abimin bu yazımda da bazı düzeltmeler yapacağını bildiğim için yazıyı direkt yayınlamıyorum.Artık abim OzanTi gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra siz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucularının okuyabilmeleri için yayınlar.
Hepinize iyi günler diliyorum ve sınıfa dönüp test çözmeye başlıyorum.Malumunuz ÖSS belası var başımda. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları. ÖSS ya da LYS-YGS başımızda bir bela. Buna bir başka zamanda değineyim en iyisi...
"Beni özleyin anacım":)
Salıntay...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder