23 Eylül 2010 Perşembe

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Son Gülen İyi Gülecek!

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. Bugünkü bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması makalemiz biraz sallamasyon olacak. Sallamasyon dediğime bakmayın. Aslında yarışma konumuzla alakalı yazacağım gene ama biraz kısa olacağı için sallamasyon dedim. Yoksa Google amcamdan yine bahsedeceğim, SEO tekniklerine yine değineceğim. İyinet'ten yine dem vuracağım emin olun.

Efendim şimdi şöyle bir şey var bildiğiniz gibi yarışmamızda sıralama her an oynuyor bize de civelek oynatıyor Google amcam sayesinde. Bu neden başlığımız Son gülen iyi gülecek şeklinde oldu. Son anda bir dalgalanma olduğunu düşünürseniz ve birincinin sonuncu sonuncunun birinci olduğunu, işte bu yüzden yarışmada kimse yerinden emin değil. Biz de diyoruz ki Son gülen iyi gülecek. Google amcanın bu konudaki yeri de yadsınamaz tabii ki. Google amca zaten bunu asıl organize edendir. Google, Google, Google yine Google...

İyinet'ten bahsedeyim şimdi biraz da... İyinet bildiğiniz gibi bu yarışmanın ana sponsoru ve destekleyicisi. Ortalık iyinet sayesinde de karıştı biraz. Orası olmasaydı böyle bir yarışma da olmazdı ama çok iyi de oldu çok güzel de oldu, çok da iyi tamam mı. Benim yorumlamam bu kadar. Hadi hayırlı işler.

Bu arada iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Fatmagül'ün suçu yok, biz onu Bihter sandık. Ama elma sandığı değil. SEO sandığı bu sandık.Ayrıcana da SEO ile ilgisi Bihter'in yahut Behlül'ün olmadı Kıvanç Bayraktar'ın alakası nedir bilemem. Yazı iyice koptu Hoca Mahmut, Hoca Paşa, Mahmut Paşa, Hocam gidelim SEO makalesi kaykılıyor. En iyisi Cübbeli Ahmet Hoca efendiye bir soralım. Bu arada Google üzerinden gönderilen bir teklif ile Tosun Paşa'yı da yazalım dedik. bu arada deniz bize girerse oruç bozulurmuş. Bunu da Emre söyledi. Bolubeyi kızıyor. SEO yarışmasında geri düşebileceğimizi söyleyerek bana fırça çekiyor. Emre gene müdahalede bulundu yazıya. iPad ile devlet başkanlarının alakası konusunda. iPad ile uçakta falan ülkeyi bu alet-ül edavatla yönettiklerini söylüyor. Ama ben emin değilim bu iPad konusunda. Ayrıca bolubeyinin çanağı ağrımış. Ne yapıyorsa artık bilemiyorum. Aga ile çok takıldı heralde. Sonunu iyi görmüyorum. Yazının gidişatının kötü olduğu ve bir tarafı kollamak gerektiği de ilave gelen bilgiler arasında. Makale iyice yön değiştirdi bakalım sonunda adult olarak mı nitelendirecekler. Hikmet de gidiyormuş. Ha bire gidiyim deyip duruyor. Artık gidi mi değil mi bilemem. Orası onun bileceği iş. Hikmet kendinde misin bunu sana ısrarla soruyorum. Adımı katma diyor. Heralde adının gidiye çıkacağından korkuyor. Sınıftaki herkese okutmazsam ben de neyim. Pardon ney değilim zurnayım. Emre'de nah okutursun diyor. Asıl ben ona nolur.com adresli siteyi öneriyorum. Alsın tepe tepe yüksek çözünürlüklü fotoğrafı kullansın. Romen Diyojen dedi hikmet neden bilmem. Onu mu istiyor bilmiyorum. SEO makalesi dediğin böyle olur. Ben bu yazıyla birinciliği hedefliyorum. Hişşt dünyanın en saçma yazısı diyor Emre ben ona yine nolur nokta kom adresini öneriyorum. Noktayı nokta koy diyor Hikmet sanane kardeşim yazıyı ben yazıyorum. Yazı benim olduğundan bir problem yok. İzinsiz öperim seni hikmet. Adam ol akıllı ol aklını alırım senin. Bolubeyi naban orda? Kedni halinde SEO yarışması Kedni yazmışım kendi olacak orda. Emre git işine. Türkçe olarak sana küfrederim hikmet. Etiketlemeden sana ne bolubeyi? Sana cinsel içerikli küfrederim bak. SEO yarışması sanırım artık dengemizi bozuyor. Böyle yazılar normal karşılanmalı. Yazı uzayınca sana giren şeylerin miktarı mı artıyor Hikmet? Kabul ederse de pipimden aşağı kabul etmezse de. Kasım paşayı da unutmayalım bu kadar tarihsel içerik artık. Hikmet hala gidiyim diyor ısrarcı yani. Ne bileyim artık gidilikte ısrarcı heralde. yazı biterse sana mı girecek hikmet? Akşama kadar yolu varsa sana ne emre? Yazım hatalarını da boşverin artık sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli takipçileri... Yazı bitti defolun siz de artık. Kapatın sayfayı CTRL+W kombinasyonunu kullanın. Yoksa Emre sizi kullanacakmış. Yanımda insanlar varken yazmak zor oluyor. Herkesin dedikleri otamatik olarak klavyeden ekrana dökülüyor. Bir de yazım klavuzu aldım yanıma adı Emre. Google amcanın gözünden kaçabilecek hataları bile SEO yarışması içerisinde buluyor. Neyse hadi kapatın sayfayı ya da kapatmadan şu yazılarımıza da bakın derim ben:

emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
gazili olmak ayrıcalıktır
Hadi doya doya okuyun kolay gelsin, kolay gelmezse Emre size gelsin evlere servise başlayacakmış. Artık ne servisi bilmiyorum ... Bu yazı da benim şizofrenliğe adım attığımın göstergesi olsun. Yazı uzadıkça boku çıkıyor. Emre hala filmleri de söyle diye ekliyor. Akıl Oyunları ve Davetsiz filmlerinden bahsediyor iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucularına. Falan filan işte, haydi gidin kumda oynayın da çakıl batmasın. Bu arada kelime sayma işini de bolubeyi'ne yıktım hadi iyi akşamlar ya da iyi günler olmadı günaydın en olmadı iyi geceler rüyanda beni gör. Bu arada vazgeçtim rüyanda olivierayı görecekmişin. Zenci kendisi :D Etiketi etiketleme diyor emo oğlan kzı peşinde son kzı olmayacak orası kız olacak ona göre düzgün oku sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipiçisi...

4 yorum:

  1. karadeniz çay evinde yapılabilecek en saçma yazı olmuş:D bizzat yanımda saçmaladı ozan ti:D hayırlı olsun bu yazı "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için.

    YanıtlaSil
  2. umarım bu yazı google tarafından zararlı görülmez... "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için yine de hayırlı olur inşallah...

    YanıtlaSil
  3. ben de aynen katılıyorum son gülen iyi güler diyorum..."iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" nda başarılar...

    YanıtlaSil
  4. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitesinde çok alakaya maydonuz bir yazı daha. CTRL+W direk kardeşim bu ne biçim iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı? ayrıca saçma falan değil akıtırım bekmezini iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması şizofrenliğindendir.

    YanıtlaSil