11 Eylül 2010 Cumartesi

Misafir X Kişisini Destekleycekmiş Ama...

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun değerli takipçileri... Öncelikle Misafir kimdir diye merak ediyor olabilirsiniz. Elbette merak etmeniz normaldir. Şimdi yavaş yavaş sizlere bunu anlatacağım. Sıkılmadan okuyacağınızı ümid ediyorum. Haydi başlayalım, bugünümüzün de ilk yazısı olsun...

Efendim Misafir, kimdir oradan başlayalım önce. Misafir, yarışmanın birinci sırasındaki sitenin sahibi olan arkadaştır. Bugün iyinet forumdaki bir mesajını okuduktan sonra bu yazıyı yazmaya başladım. Mesajında aynen şöyle demiş;
Aslında sıralamaya etki edip düşündüğüm kişiye uzaktan destek verip bazı sitelere ekleyip sıralamada üst sıraya sokmayıda çok düşündüm. Fakat olurda beni geçer diyede kararsız kaldım. X kişiye birçok bloğdan, onun haberi olmadan vs. link verip onu üste taşımayıda düşünmedim değil :) Ama hala kararsızım. Kendi kendini sıralamada geriye iten durumunada düşmek istemiyorum.;)
 X kişisi kimdir bilmiyorum ama uzun zamandır birinciliğini koruyan Misafir bana destek çıksa çok mutlu olurum. Yarışmaya hile karışmış da sayılmaz sanırım. Ve de umarımki misafirin destek olacağı kişi benimdir. Daha doğrusu bizizdir. Bir de şu var misafir bizi desteklese bile biz onu geçemeyiz diye düşünüyorum. Hem daha ortada fol yok yumurta yok değil mi sayın okuyucu?

Son olarak, SEO yarışması boyunca kimseyle küskünlük yaratmadık, kimseye sataşmadık umarım böyle de bitiririz. Buarada adı haclink olaylarına karışanlar falan oldu. Bizim adımız sanırım yok ama emin de değilim. Çünkü hacklink olayı nasıl yapılır bilmiyorum. Bolubeyi'nin de bilmediğinden eminim. Hacı biliyorsan anlatan bir makale yazıver sana zahmet :)

Yarışmanın sonuna doğru gelirken, eğer kırdığımız, üzdüğümüz, bilmeden incittiğimiz, farkında olmadan canını sıktığımız birileri varsa özür diliyoruz. Buradan yazarlarsa kendimizi affettirmek için elimizden geleni yaparız. Hatta mümkünse, cezamızı da kırdığımız kişi keserse memnuniyetle kendimizi affettirmeye çalışırız. Efendim yazımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bir başka yazımızda buluşmak dileğiyle...

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda buluşmak ümidiyle, Allah'a emanet olun sevgili okuyucularımız, küçüklerimizin gözlerinden büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz. Hayır duarlarınızı eksik etmeyin bizden. Bir de sosyal medyada bizden bahsederseniz çok seviniriz. İyi günler diliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder