26 Eylül 2010 Pazar

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na dışardan bakan birinin yazısı

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogundaki bu yazımızın başlığı neden böyle hemen söyleyim. Bunun sebebi bu yazıyı kardeşimin yazıyor oluşudur. Yazı bittiğinde ben düzenlemesini yaparım hadi iyi okumalar size...

Merhaba iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması  okuyucuları.Bu sitede ki ilk ve son yazımı şimdi sizlerle paylaşıyor bulunmaktayım. Bu yazımın pek bir işe yaramayacağını bilmekle beraber gene de sırf abimin isteği üzerine sizlerle bir yazı paylaşmak zorunda kaldım.Bu yazıda ne yazacağımı, ne yazabileceğimi bilmiyorum ama güzel bir sona bağlamayı ümit ediyorum.  :)
İyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yaklaşık yirmi dört saat sonra sona erecek. Ve hala abim ozanTi ve ortağı Bolubeyi'nin bu güzide sitesi üçüncü sıradalar. İçimden bir ses bu üçüncülük geçici diyor, iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasını en iyi ikinci seocusu olarak tamamlayacaklarını söylüyor.Umarım yanılmam (ki genelde bu tür hislerim hep doğru çıkmıştır) da ikinci olurlar bende payıma düşen meblağyı alırım ;) Pay derken alınacak para üçe bölünmeyecek heyecanlanmayın hemen. Abimden tırtıklayacam birazcık :)

Hadi hayırlısı.Yarışmada başarılar.

Kardeşime teşekkür ediyorum ama hemen beni tırtıklama hevesinin boşa çıkacağını da belirtmek istiyorum. Ulen parayı gören geliyor. Daha para yokken ortada böyleler. Bir de para gelince ne olacak merak ediyorum... Bolubeyi, ne yapsak da bu manyaklardan kurtulsak hacı? Her neyse sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli takipçileri şu muhteşem beş yazımıza da bir bakın ve sonrasında sayfayı kapatın gitsin. Google amca artık bizi birinciliğe ya da ikinciliğe getir de artık biz de sevinelim. Haydi görüşürüz...
gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder